Redemption song - sisodwa
sisodwa2017tittle.jpg
MENU


スポンサー広告

スポンサーサイト




スポンサーリンク



レゲエ

Redemption song

Redemption song  Bob marley

救いの歌 ボブマーレィ


old pirates yes they rob I
sold I to the merchant ships
munitesafter they took I from the bottom less pit

その昔 海賊たちは僕を捕らえ
商人たちに売り飛ばした
そして奴らは僕を船底から引きずり出した


but my hand was made strong by the hand of the almighty

でも頑丈な僕のこの手は
全能なる神から授かったのさ


we for ward in this generation triumphantly

俺たちはこの時代を進んでゆこう
誇りを持って


all i ever had is songs of freedom
won't you help to sing these songs of freedom
couse all I ever had redemption songs redemption songs

歌ってほしいこの自由の歌を
だって俺の歌ってきたのは全て救いの歌なんだ


emancipate your selves from mental slavery
sone but ourselves can free our minds

鎖でつながれた心を自ら解き放そう
自ら心を解き放すんだ


have no fear for atmic energy
cause none a them can stop the time

原子のエネルギーなど恐れるな
もう誰もこの流れを止められないのだから


how long shall they kill our prophets
while westand aside and look

いつまで奴らは導くものを葬り続けるのだろう
俺たちは手も出さないでいるのに


some say it's just a part of it
we've got to fulfill the book

あるものは言う これは聖書に記されている
ほんの一部のできごとなのだと


won't you help to sing,these songs of freedom
cause all I ever had,redemption songs,redemption songs

君にも歌ってほしい この自由の歌を
だって俺の歌ってきたのは全て救いの歌なんだ


all I ever had,redemption songs these songs of freedom
these songs of freedom

俺の歌ってきたのは全て救いの歌なんだ



スポンサーリンク



Leave a reply






管理者にだけ表示を許可する

Trackbacks

trackbackURL:http://sisodwa.blog22.fc2.com/tb.php/233-b7752848
該当の記事は見つかりませんでした。
